Vraag en antwoord Mijn Antonius
Hier vindt u het antwoord op veelgestelde vragen over Mijn Antonius.
Mijn Antonius Helpdesk
Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:
- Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
- Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 -16.00 uur).
- U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig.
- Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de computer of van uw tablet of telefoon? Dan kunt op locatie Nieuwegein terecht bij de vrijwilligers tijdens de computerinloop. Zij hebben de tijd om u rustig op weg te helpen. De vrijwilligers zijn aanwezig op:
- Maandag, woensdag en vrijdag: van 09.00 tot 11.00 uur
- Dinsdag en donderdag: van 13.00 tot 15.00 uur
- U vindt hen achterin de wachtruimte bij de apotheek.
Lees meer over de gegevens die u nodig heeft
Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:
- Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
- Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
- Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
- Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe.