Aanmelden en afmelden
Hier vindt u het antwoord op veelgestelde vragen over aanmelden en afmelden voor Mijn Antonius.
Mijn activeringscode werkt niet. Wat moet ik doen?
Uw activeringscode is tot 14 dagen na uitgifte geldig. Dit betekent dat u binnen 2 weken na ontvangst een account moet aanmaken. Is de looptijd verstreken? Dan moet u opnieuw een activeringscode aanvragen.
Is er een andere reden waarom uw activeringscode niet werkt? Dan kunt u contact opnemen met de Helpdesk Mijn Antonius. U vindt de contactgegevens onderaan deze pagina.
Na het invoeren van de activeringscode krijg ik een foutmelding over mijn mobiele telefoonnummer. Hoe kan ik dit oplossen?
Het kan zijn dat er nog geen mobiel telefoonnummer van u geregistreerd is in het ziekenhuis of dat er bij het invoeren van uw gegevens een typefout is gemaakt. Probeer het nogmaals. Mocht het probleem zich blijven voordoen, neem dan contact op met de Helpdesk Mijn Antonius. U vindt de contactgegevens onderaan deze pagina.
Ik had een e-mail van Mijn Antonius moeten krijgen, maar heb niets ontvangen. Wat nu?
- Het kan zijn dat uw e-mails van Mijn Antonius in uw ‘Ongewenste e-mail’ terecht zijn gekomen. Kijk in uw mailbox bij 'Spam' of 'Ongewenste e-mail' en check of daar e-mails van Mijn Antonius in staan.
- Het is ook mogelijk dat uw e-mailadres niet juist in ons systeem staat. Neem contact op met de Helpdesk Mijn Antonius . Zij kunnen controleren of uw e-mailadres juist in ons systeem staat vermeld. U vindt de contactgegevens onderaan deze pagina.
Hoe kan ik mij afmelden voor Mijn Antonius? Kan ik Mijn Antonius uitzetten?
Ook als u Mijn Antonius een tijdje niet gebruikt, blijft uw account gewoon bestaan. Zo kunt u er op een later moment desgewenst weer gebruik van maken.
Wilt u uw Mijn Antonius helemaal opheffen? Neem dan contact op met de Helpdesk Mijn Antonius. U vindt de contactgegevens onderaan de pagina.
Mijn mobiele telefoonnummer is nog niet bekend en dus kan ik niet inloggen. Wat kan ik doen?
Een oorzaak kan zijn dat er nog geen mobiel telefoonnummer van u geregistreerd is in het ziekenhuis of dat er bij het invoeren van uw gegevens een typefout is gemaakt. Mocht het probleem zich blijven voordoen, neem dan contact op met de Helpdesk Mijn Antonius. U vindt de contactgegevens onderaan de pagina.
Mijn Antonius Helpdesk
Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:
- Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
- Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 -16.00 uur).
- U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig.
- Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de computer of van uw tablet of telefoon? Dan kunt op locatie Nieuwegein terecht bij de vrijwilligers tijdens de computerinloop. Zij hebben de tijd om u rustig op weg te helpen. De vrijwilligers zijn aanwezig op:
- Maandag, woensdag en vrijdag: van 09.00 tot 11.00 uur
- Dinsdag en donderdag: van 13.00 tot 15.00 uur
- U vindt hen achterin de wachtruimte bij de apotheek.
Lees meer over de gegevens die u nodig heeft
Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:
- Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
- Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
- Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
- Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe.