Agenda-overzicht

Weet u wat u wilt?

Voeg toe aan agenda
Gesprek aan tafel

Op woensdag 11 oktober wordt een informatiemiddag georganiseerd over palliatieve zorg.

Tijdig nadenken en spreken over de zorg in de laatste levensfase en welke keuzes mensen kunnen maken is zinvol, ook als u nog niet ziek of kwetsbaar bent. Ook in het St. Antonius Ziekenhuis gaan wij hierover graag met u in gesprek.

Er komt een moment dat beter worden niet meer mogelijk is. In deze fase zien we de lichamelijke krachten afnemen. Pijn, andere ongemakken en afhankelijkheid nemen toe. Wat is voor u belangrijk in uw leven wanneer uw gezondheid achteruitgaat? Weten uw naasten wat u in zo’n situatie wel of niet wilt? Heeft u uw wensen ooit besproken en op papier vastgelegd?

Wij nodigen u graag uit voor de informatiemiddag ‘Weet u wat u wilt?’ op woensdag 11 oktober van 15.00 tot 17.00 uur (inloop vanaf 14.30 uur) in de Antonius Lounge van het St. Antonius Ziekenhuis Utrecht. De bijeenkomst wordt georganiseerd door het St. Antonius Ziekenhuis in samenwerking met de Netwerken Palliatieve Zorg Noordwest Utrecht & Utrecht Zuid en Utrecht Stad & Zuidoost-Utrecht.

Aanmelden

Aanmelden voor de bijeenkomst kan via de website Weet wat u wilt. Of geef uw aanmelding door aan Nienke Overvliet via T 088 320 70 11 of E n.overvliet@antoniusziekenhuis.nl.

Wij adviseren u samen met een naaste, zoals een partner of kind, te komen; twee horen meer dan één.

Informatiemarkt palliatieve zorg

Van 9 t/m 13 oktober organiseert het St. Antonius Ziekenhuis op de locaties Nieuwegein, Utrecht en Woerden een informatiemarkt over palliatieve zorg.

Lees meer over de informatiemarkt