Vragen of hulp nodig
Op zoek naar informatie of vragen over Mijn Antonius? Wij helpen u graag.
Medisch inhoudelijke vragen kunnen wij helaas niet beantwoorden. Voor deze vragen kunt u terecht bij de poli van het specialisme waar u onder behandeling bent.
Veelgestelde vragen
- Bekijk direct de top 5 veelgestelde vragen over Mijn Antonius.
- Op de pagina Zo gebruikt u Mijn Antonius leest u meer over de verschillende functionaliteiten en veelgestelde vragen hierover.
- Op de pagina veelgestelde vragen en antwoorden vindt u een antwoord op de overige veelgestelde vragen over Mijn Antonius.
Mijn Antonius Helpdesk
Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:
- Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
- Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 -16.00 uur).
U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig.
Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de computer, tablet of telefoon?
De vrijwilligers van het IDO-punt in Nieuwegein helpen u graag, ook met vragen over Mijn Antonius.
- Maandag, woensdag en vrijdag: van 09.00 tot 11.00 uur
- Dinsdag en donderdag: van 13.00 tot 15.00 uur
- U vindt hen achterin de wachtruimte bij de apotheek.
Lees meer over de gegevens die u nodig heeft
Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:
- Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
- Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
- Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
- Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe.