Zo gebruikt u Mijn Antonius

Vragenlijst in Mijn Antonius

In sommige gevallen is het nodig dat u ter voorbereiding op uw afspraak een vragenlijst invult. U krijgt een melding als er een vragenlijst klaarstaat. U vindt op deze op de startpagina in Mijn Antonius.

De arts gebruikt deze informatie ter voorbereiding op uw afspraak en/of behandeling of om uw gezondheid te monitoren. Daarom is het belangrijk dat u de vragenlijst volledig invult. 

Veelgestelde vragen

Als u de vragenlijst niet kunt zien via Mijn Antonius, dan vragen wij u contact op te nemen met de betreffende poli. Zij kunnen voor u controleren of de vragenlijst is klaargezet.
 

Mijn Antonius Helpdesk

Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:

  • Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
  • Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 -16.00 uur).
  • U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig. 

    Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de computer, tablet of telefoon? 

    De vrijwilligers van het IDO-punt in Nieuwegein helpen u graag, ook met vragen over Mijn Antonius.

    • Maandag, woensdag en vrijdag: van 09.00 tot 11.00 uur
    • Dinsdag en donderdag: van 13.00 tot 15.00 uur
    • U vindt hen achterin de wachtruimte bij de apotheek. 

Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:

  • Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
  • Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
  • Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
  • Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe. 
Terug naar boven