Zo gebruikt u Mijn Antonius

Vanaf 6 november ontvangt u uw afspraakbevestiging in Mijn Antonius

Uw opname in Mijn Antonius, het patiëntenportaal

Is er een afspraak voor u ingepland bij een van onze poli's? Dan ontvangt u vanaf 6 november 2023 uw afspraakbrief en informatie ter voorbereiding op uw afspraak digitaal in Mijn Antonius. U ontvangt vanaf dan geen papieren afspraakbrief meer via de post.

Zo krijgt u uw brief altijd op tijd. Ook is het beter voor het milieu, omdat we zo minder papier gebruiken.

Zo werkt het

Als onze medewerker een afspraak voor u heeft ingepland op de poli, ontvangt u direct een e-mail en/of pushbericht (op uw mobiel/tablet). Hierin vertellen we u dat er in Mijn Antonius informatie voor u klaar staat over uw afspraak. Om uw afspraakinformatie te bekijken, klikt u op de link in dit bericht en logt u in op Mijn Antonius. Wilt u precies weten welke stappen u doorloopt en wat ziet in Mijn Antonius? 

Meer over de digitale afspraakbevestiging

Belangrijk om te weten 

  • U ontvangt de afspraakbevestiging digitaal voor afspraken die na 6 november worden ingepland bij een van onze poliklinieken. 
  • De volgende poliklinieken versturen hun afspraakbrieven voorlopig nog per post: Dagbehandeling, Dialyse, Nucleaire Geneeskunde, Maag-Darm-Lever, Endoscopie en Longgeneeskunde.
  • Via de Mijn Antonius-app is de toegang tot uw afspraakinformatie nog eenvoudiger, omdat u ook kunt inloggen met een code of uw vingerafdruk. U vindt de app in de playstore of appstore. 
  • Als u de Mijn Antonius-app gebruikt, krijgt u zowel een pushbericht vanuit Mijn Antonius-app als een e-mail als er een afspraak is ingepland. Ontvangt u liever één van de twee? In Mijn Antonius kunt u bij uw berichtinstellingen zelf instellen of we u via en pushbericht of een e-mail laten weten dat er informatie over uw afspraak klaarstaat. 

Mijn Antonius Helpdesk

Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:

  • Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
  • Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 - 12.00 en van 13.00 - 15.30 uur).
  • U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig. 
  • Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de computer of van uw tablet of telefoon? Dan kunt op locatie Nieuwegein terecht bij de vrijwilligers tijdens de computerinloop. Zij hebben de tijd om u rustig op weg te helpen. De vrijwilligers zijn aanwezig op:
    • Maandag, woensdag en vrijdag: van 09.00 tot 11.00 uur
    • Dinsdag en donderdag: van 13.00 tot 15.00 uur
    • U vindt hen achterin de wachtruimte bij de apotheek. 

Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:

  • Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
  • Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
  • Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
  • Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe. 
Terug naar boven