Inloggen & uitloggen in Mijn Antonius
Als u uw toegang tot Mijn Antonius heeft geactiveerd, dan kunt u direct inloggen.
Dit doet u als volgt:
- Ga naar https://mijnantonius.antoniusziekenhuis.nl. U komt op de welkomstpagina van Mijn Antonius.
- Vul rechtsboven uw gebruikersnaam en wachtwoord in. Klik op ‘Inloggen’.
- U ontvangt een inlogcode via een sms-bericht. Vul deze code in en klik op ‘Volgende’.
- U bent nu direct ingelogd en kunt gebruik maken van Mijn Antonius.
U kunt ook de handleiding ‘Mijn Antonius - Inloggen’ met paginavoorbeelden raadplegen.
Hoe kan ik inloggen op Mijn Antonius?
Ik heb Mijn Antonius, maar kan vrijwel niets zien of doen in Mijn Antonius. Hoe kan dat?
U heeft momenteel waarschijnlijk beperkte toegang.
Uw medische gegevens zijn alleen van u. Wij vinden het belangrijk daar zeer zorgvuldig mee om te gaan. Daarom krijgt u pas een volledige inzage in Mijn Antonius als wij u hebben geïdentificeerd. Op de pagina ‘Mijn Antonius activeren’ leest u bij stap 1 activeringscode aanvragen op welke manieren we u kunnen identificeren. Ook leest u hier wat u kunt in Mijn Antonius als u beperkte of volledige toegang heeft.
Wat gebeurt er als ik ben ingelogd en ik opeens iets anders moet doen?
Als u even geen gebruik maakt van Mijn Antonius, dan wordt u na 20 minuten automatisch uitgelogd.
Ik wil voor de eerste keer inloggen, maar het werkt niet. Wat moet ik doen?
De meest voorkomende problemen zijn:
- Uw account is nog niet geactiveerd.
- Controleer uw wachtwoord. Uw wachtwoord bevat minimaal 8 karakters, 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 cijfer en 1 bijzonder teken.
Mocht het probleem zich blijven voordoen, dan kunt u contact opnemen met de Mijn Antonius Helpdesk via mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl of via T 088 320 81 00 (op werkdagen van 09.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00 uur).
Ik ben mijn Mijn Antonius-gebruikersnaam of -wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
U gaat naar ‘Inloggen Mijn Antonius’. Op de welkomstpagina klikt u op ‘Gebruikersnaam vergeten?’ of ‘Wachtwoord vergeten?’ Op deze pagina’s kunt u uw gebruikersnaam opvragen of uw wachtwoord opnieuw instellen.
U kunt ook de handleiding 'Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten' met paginavoorbeelden raadplegen.
Ik heb een aantal keer een verkeerd wachtwoord ingevoerd en Mijn Antonius is nu geblokkeerd? Wat moet ik doen?
In dit geval kunt u contact opnemen met de Mijn Antonius Helpdesk. Zij kunnen ervoor zorgen dat u weer kunt inloggen.
Hoe kan ik uitloggen?
Klik rechtsboven op ‘Uitloggen’ om uit te loggen uit Mijn Antonius.
Ik ben automatisch uitgelogd. Waarom?
Als u langer dan 20 minuten geen gebruik maakt van Mijn Antonius, dan wordt u ter beveiliging automatisch uitgelogd. Om verder te gaan is het nodig dat u opnieuw inlogt.
Mijn Antonius Helpdesk
Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:
- Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
- Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 -16.00 uur).
- U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig.
- Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de computer of van uw tablet of telefoon? Dan kunt op locatie Nieuwegein terecht bij de vrijwilligers tijdens de computerinloop. Zij hebben de tijd om u rustig op weg te helpen. De vrijwilligers zijn aanwezig op:
- Maandag, woensdag en vrijdag: van 09.00 tot 11.00 uur
- Dinsdag en donderdag: van 13.00 tot 15.00 uur
- U vindt hen achterin de wachtruimte bij de apotheek.
Lees meer over de gegevens die u nodig heeft
Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:
- Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
- Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
- Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
- Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe.