Vragenlijsten in 'Uw opname'
in Mijn Antonius
Tijdens uw opname zetten wij in 'Uw opname' verschillende vragen- en/of invullijsten voor u klaar. Welke en hoeveel dit er zijn hangt af van uw persoonlijke situatie. Het invullen van deze lijsten geeft u en ons inzicht in uw gezondheid.
U helpt ons hiermee, omdat deze informatie direct voor ons beschikbaar is in uw medisch dossier. Bepaalde vragen hoeven we daardoor niet meer persoonlijk aan u te stellen. Ook kunnen we de informatie ook nauwkeurig in tijd bijhouden.
Wanneer gebruikt u vragen- en invullijsten in 'Uw opname'?
U vult de vragen- en/of invullijst in op de wijze die wordt vermeld in de vragenlijst. Er zijn verschillende soorten vragenlijsten. Sommige vult u 1 x in en verstuurt u, waarna u hier niets mee hoeft te doen. Andere blijven openstaan. Deze vult u aan elke keer nadat u iets heeft gedaan.
Hoe werken vragenlijsten in 'Uw opname'?
Openstaande vragen- en/of invullijst
- U kiest Vragenlijsten.
- U ziet 1 of meer vragen- en/of invullijsten.
- U kiest de lijst die u wilt beantwoorden of invullen.
- Lees verder bij het kopje Vragen- en/of invullijst beantwoorden.
Deze vragenlijsten blijven voor u beschikbaar tijdens uw opname:
- Pijnmeting.
- Invullijst ontlasting en urine.
- Invullijst zorgtaken.
Nieuwe vragenlijst
- U krijgt een pushbericht of e-mail met de melding dat er een nieuwe vragenlijst voor u klaar staat.
- U logt in op Mijn Antonius.
- U komt in Uw opname.
- U kiest Vragenlijsten in het menu.
- U ziet daar de vragenlijst.
- Lees verder bij Vragen- en/of invullijst beantwoorden.
Vragen- en/of invullijst beantwoorden
- U leest de toelichting op de vragen- en/of invullijst.
- U beantwoordt de vragen of vult de gevraagde gegevens in.
- U drukt op de oranje knop Doorgaan.
- U ziet een overzicht van de vragen en antwoorden.
- Staat alles goed? Druk op de oranje knop Verzenden.
- U ziet op het scherm dat uw vragenlijst is verstuurd.
- Uw antwoorden worden opgeslagen in uw medisch dossier.
Aandachtspunten
- Uw arts of verpleegkundigen gebruiken uw antwoorden om in te schatten hoe het met u gaat of wat u nodig heeft. Zij zullen uw antwoorden niet (altijd) apart met u bespreken, maar actie ondernemen als dit nodig is.
- U kunt de vragenlijst en de antwoorden altijd terugkijken in het menu Vragenlijsten.
Meer weten over vragenlijsten in Mijn Antonius?
• Bekijk de pagina Afspraak voorbereiden in Mijn Antonius. Kijk bij de stap Vragenlijst invullen.
Veelgestelde vragen
Kan ik een ingestuurde vragenlijst wijzigen of intrekken?
Dat is niet mogelijk. U kunt een eerder ingevulde vragenlijst niet meer aanpassen.
Kan ik een vragenlijst per ongeluk weggooien?
Nee, dat is niet mogelijk. U vindt u vragenlijsten altijd terug in het menu vragenlijsten. U kunt ook op het zoekvenster bovenaan het menu naar de vragenlijst zoeken.
Wat gebeurt er met mijn antwoorden?
Uw antwoorden worden opgeslagen in uw medisch dossier. De arts en/of verpleegkundige bekijkt deze en onderneemt hierop alleen actie als dit nodig is. De ingevulde vragenlijsten worden dus alleen met u besproken als hier vragen over zijn of als uw antwoorden hiertoe aanleiding geven.
Mijn Antonius Helpdesk
Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:
- Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
- Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 -16.00 uur).
- U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig.
- Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de computer of van uw tablet of telefoon? Dan kunt op locatie Nieuwegein terecht bij de vrijwilligers tijdens de computerinloop. Zij hebben de tijd om u rustig op weg te helpen. De vrijwilligers zijn aanwezig op:
- Maandag, woensdag en vrijdag: van 09.00 tot 11.00 uur
- Dinsdag en donderdag: van 13.00 tot 15.00 uur
- U vindt hen achterin de wachtruimte bij de apotheek.
Lees meer over de gegevens die u nodig heeft
Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:
- Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
- Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
- Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
- Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe.