Uw medicijnen in 'Uw opname'
in Mijn Antonius
U ziet in 'Uw opname' welke medicijnen u gebruikt. U kunt een keuze maken tussen de medicijnen die u in het ziekenhuis gebruikt en die u thuis gebruikt.
Wanneer gebruik ik dit?
- Het medicijnoverzicht in 'Uw opname' is handig om checken welke medicijnen u tijdens uw verblijf in het ziekenhuis gebruikt en op welk moment u deze moet gebruiken.
- Ook vindt u in Mijn Antonius betrouwbare informatie over uw medicijnen. Gaat u een nieuw medicijn gebruiken, dan adviseren wij u deze informatie te bekijken. Heeft u vragen hierover, dan kunt u deze aan uw arts of verpleegkundige stellen.
- Als u dit prettig vindt, kunnen wij tijdens uw opname ook de medicijnen die thuis gebruikt in beheer nemen. U krijgt uw medicijnen dan van ons. Wilt u dit? Vraag uw verpleegkundige naar de mogelijkheden.
Hoe werkt het?
- U kiest in 'Medicijnen' in het menu.
- U ziet op het scherm een overzicht van de medicijnen die u gebruikt.
- U ziet bovenaan de pagina twee tabbladen. Het tabblad Ziekenhuismedicijnen is standaard zichtbaar. Hierop vindt u de medicijnen die u tijdens deze opname in het ziekenhuis gebruikt. Het tabblad Thuismedicijnen kiest u als u de medicijnen wilt bekijken die u thuis gebruikt. Daarop staan de medicijnen die eerder door uw huisarts of specialist zijn voorgeschreven.
Informatie over uw medicijnen bekijken?
- Druk dan op het icoontje met de ‘I’ direct naast de naam van uw medicijn (zie afbeelding hierboven)
- U krijgt de vraag of u een link wilt openen.
- Klik op: Doorgaan.
- U gaat naar een andere website. Zie hieronder. U vindt hier duidelijke informatie en filmpjes in meerdere talen (Nederlands, Engels, Turks en Arabisch).
Aandachtspunten
- Klopt er iets niet? Geef dit dan door aan uw verpleegkundige of aan uw arts.
Meer weten over uw medicijnen in Mijn Antonius?
U kunt via Mijn Antonius veel zaken rondom uw medicijnen zelf regelen. Bekijk alle mogelijkheden op de pagina Zelf uw medicijnen regelen in Mijn Antonius.
Mijn Antonius Helpdesk
Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:
- Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
- Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 -16.00 uur).
- U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig.
- Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de computer of van uw tablet of telefoon? Dan kunt op locatie Nieuwegein terecht bij de vrijwilligers tijdens de computerinloop. Zij hebben de tijd om u rustig op weg te helpen. De vrijwilligers zijn aanwezig op:
- Maandag, woensdag en vrijdag: van 09.00 tot 11.00 uur
- Dinsdag en donderdag: van 13.00 tot 15.00 uur
- U vindt hen achterin de wachtruimte bij de apotheek.
Lees meer over de gegevens die u nodig heeft
Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:
- Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
- Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
- Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
- Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe.