Uw opname in Mijn Antonius

Uitslagen in 'Uw opname'

tijdens uw verblijf op verpleegafdeling F2

Uitslagen in Mijn Antonius

Bent u opgenomen op verpleegafdeling F2? Dan ziet u de uitslagen van onderzoeken die in opdracht van de urologen zijn uitgevoerd direct nadat deze definitief zijn in Mijn Antonius.  

Proef op verpleegafdeling F2: u ziet uw uitslagen direct

Dit betekent dat u tijdens uw opname ook uitslagen kunt zien die de arts nog niet met u heeft besproken. Veel patiënten vinden dit fijn, omdat zij zo zelf snel duidelijkheid hebben over de uitslag. Het kan gebeuren, dat een uitslag vragen of zorgen oproept. Uw arts bespreekt de uitslagen met u tijdens de eerstvolgende visite of afspraak. Ziet u de uitslagen liever niet. Dan kunt u zelf dit aanpassen in Mijn Antonius.  

Uitslagen van andere specialismen/verpleegafdelingen

Voor alle andere specialismen en verpleegafdelingen geldt dat u In Mijn Antonius uitslagen van onderzoeken die tijdens uw opname worden gedaan NIET kunt inzien. De uitslagen van onderzoeken die tijdens uw opname worden gedaan ziet u de dag na uw ontslag en in Mijn Antonius. U ziet hier wanneer u uw overige uitslagen kunt inzien in Mijn Antonius. 

Wanneer bekijk ik mijn uitslagen? 

U bekijkt uw uitslagen als u wilt weten wat de uitslag van een onderzoek is. Inzicht in uw uitslagen kan u helpen om tijdens het gesprek met uw arts de juiste vragen te stellen. 

Hoe werkt het? 

  • U krijgt een pushbericht of e-mail dat er een nieuwe uitslag voor u klaar staat in Mijn Antonius. 
  • U logt in op Mijn Antonius. 
  • U kiest uitslagen.
  • U ziet een scherm waarop de uitslagen zichtbaar zijn. 
Overzicht van uitslagen in Mijn Antonius
  • U kiest de uitslag die u wilt bekijken.  
uitslag in uw opname in Mijn Antonius

Aandachtspunten 

  • U ziet uw uitslag direct. 
  • Als u drukt op de 'I' naast de naam van het onderzoek (zie afbeelding hierboven), dan komt u op een website die algemene informatie geeft over het onderzoek. 
  • Maakt u zich zorgen over een uitslag? Bespreek de uitslag met uw arts tijdens de eerstvolgende visite of vertel de verpleegkundige dat u zich zorgen maakt.  

Meer informatie over uitslagen inzien in Mijn Antonius? 

Veelgestelde vragen

U kunt zelf regelen of u wel of geen pushbericht of e-mail wilt ontvangen als er een nieuwe uitslag beschikbaar is.  Zo doet u dit: 

  • Kies voor Startpagina Mijn Antonius
  • Kies Accountinstellingen
  • Kies Berichtvoorkeuren 
  • Kies op dit scherm Uitslagen en medicatie 
  • Kies voor Geavanceerde instellingen
  • Bepaal uw voorkeuren met de schuifknop 
  • Zet de schuifknop uit bij Nieuwe onderzoeksuitslag

U kunt zelf bepalen of u uw uitslagen wel of niet wilt bekijken in Mijn Antonius. Volg deze stappen om uw uitslagen te verbergen. U krijgt dan ook geen pushbericht of e-mail meer dat er een nieuwe uitslag beschikbaar is.

  • Druk op de ronde paarse knop van het hoofdmenu. 
  • Kies Mijn Dossier
  • Kies Vragenlijsten
  • Kijk bij Overige vragenlijsten
  • Open de vragenlijst Uitslagen tonen of verbergen. 
  • Maak uw keuze. 
  • Druk op de oranje knop Verzenden.
  • U kunt uw voorkeur altijd wijzigen. 

Bij een laboratoriumonderzoek worden 1 en maar ook meerdere stoffen onderzocht in het bloed of in de urine. Wilt u meer weten over wat het onderzoek naar een bepaalde stof betekent? Dan vindt u deze informatie via Mijn Antonius: 

  • Druk op een uitslag en rechtsboven vindt u een icoontje met een ‘I’.
Informatie over labonderzoeken in Mijn Antonius
  • Druk hierop. 
  • U komt op website allesovertesten.nl 
  • Kies het onderzoek waarover u meer wilt weten. 
     

Mijn Antonius Helpdesk

Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:

  • Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
  • Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 -16.00 uur).
  • U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig. 
  • Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de computer of van uw tablet of telefoon? Dan kunt op locatie Nieuwegein terecht bij de vrijwilligers tijdens de computerinloop. Zij hebben de tijd om u rustig op weg te helpen. De vrijwilligers zijn aanwezig op:
    • Maandag, woensdag en vrijdag: van 09.00 tot 11.00 uur
    • Dinsdag en donderdag: van 13.00 tot 15.00 uur
    • U vindt hen achterin de wachtruimte bij de apotheek. 

Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:

  • Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
  • Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
  • Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
  • Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe. 
Terug naar boven