Om hulp vragen in 'Uw opname'
in Mijn Antonius
Heeft u een vraag voor de verpleegkundige, maar heeft deze vraag geen haast? U wilt bijvoorbeeld iets te drinken of wilt even uit bed? Dan helpt u ons om uw vraag via ' Uw opname' te stellen. De verpleegkundige wordt zo minder gestoord bij de verzorging van andere patiënten. Hij of zij komt naar u toe zodra het kan.
Wanneer gebruik ik Hulp vragen via 'Uw opname'?
U gebruikt deze functie uitsluitend bij niet-dringende vragen die even kunnen wachten, zoals hieronder beschreven. In alle andere gevallen gebruikt u de bel bij het bed.
Hoe werkt het?
- U kiest Hulp vragen in het menu.
- U kiest voor de hulp die u nodig heeft. Dit zijn de mogelijkheden:
- Hulp toiletgang
- Vraag om Iets aangeven
- Hulp bij het infuus
- Vraag aan verpleegkundige om even langs te komen
- Vraag om iets te eten/drinken
- Vraag om iets tegen de pijn
- Vraag om iets tegen de misselijkheid
- U ziet de details van uw aanvraag. U kunt hier zelf een opmerking bij plaatsen. Uw opmerking is ook zichtbaar voor de verpleegkundige.
- U drukt op de oranje knop Aanvraag verzenden.
- U ziet op het scherm dat uw hulpvraag/aanvraag is verstuurd.
- De verpleegkundige ziet uw verzoek en komt bij u langs zodra hij/zij tijd heeft.
Veelgestelde vragen
Kan ik mijn hulpvraag ook intrekken?
Ja, u kunt uw hulpvraag annuleren.
- U vindt de openstaande aanvragen bovenaan het scherm.
- Druk op de melding waarom het gaat.
- Gebruik de knop Aanvraag annuleren om deze te verwijderen
Kan ik de gewone bel ook gebruiken als ik niet zeker weet of ik mijn vraag wel via 'Uw opname' kan versturen?
Ja, dat is mogelijk.
U kunt altijd de gewone bel gebruiken als u niet zeker weet of uw vraag wel of geen haast heeft of als u niet weet of 'Uw opname' geschikt is om uw vraag te stellen.
Kan een naaste ook voor mij om hulp vragen via 'Uw opname'?
Ja, dat is mogelijk als zij door u deze naaste toegang gegeven hebt tot Mijn Antonius (via een machtiging). Hij/zij kan deze hulpvraag/aanvraag in uw plaats doen, bijvoorbeeld als zij bij uw bezoek zijn.
Mijn Antonius Helpdesk
Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:
- Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
- Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 -16.00 uur).
- U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig.
- Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de computer of van uw tablet of telefoon? Dan kunt op locatie Nieuwegein terecht bij de vrijwilligers tijdens de computerinloop. Zij hebben de tijd om u rustig op weg te helpen. De vrijwilligers zijn aanwezig op:
- Maandag, woensdag en vrijdag: van 09.00 tot 11.00 uur
- Dinsdag en donderdag: van 13.00 tot 15.00 uur
- U vindt hen achterin de wachtruimte bij de apotheek.
Lees meer over de gegevens die u nodig heeft
Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:
- Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
- Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
- Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
- Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe.