Zo gebruikt u Mijn Antonius

Inloggen & uitloggen in Mijn Antonius

Als u uw toegang tot Mijn Antonius heeft geactiveerd, dan kunt u direct inloggen.

Dit doet u als volgt:

  • Ga naar https://mijnantonius.antoniusziekenhuis.nl. U komt op de welkomstpagina van Mijn Antonius.
  • Vul rechtsboven uw gebruikersnaam en wachtwoord in. Klik op ‘Inloggen’.
  • U ontvangt een inlogcode via een sms-bericht. Vul deze code in en klik op ‘Volgende’.
  • U bent nu direct ingelogd en kunt gebruik maken van Mijn Antonius.

U kunt ook de handleiding ‘Mijn Antonius - Inloggen’ met paginavoorbeelden raadplegen.

Hoe kan ik inloggen op Mijn Antonius?

U heeft momenteel waarschijnlijk beperkte toegang.

Uw medische gegevens zijn alleen van u. Wij vinden het belangrijk daar zeer zorgvuldig mee om te gaan. Daarom krijgt u pas een volledige inzage in Mijn Antonius als wij u hebben geïdentificeerd. Op de pagina ‘Mijn Antonius activeren’ leest u bij stap 1 activeringscode aanvragen op welke manieren we u kunnen identificeren. Ook leest u hier wat u kunt in Mijn Antonius als u beperkte of volledige toegang heeft. 

Als u even geen gebruik maakt van Mijn Antonius, dan wordt u na 20 minuten automatisch uitgelogd.

De meest voorkomende problemen zijn:

  • Uw account is nog niet geactiveerd.
  • Controleer uw wachtwoord. Uw wachtwoord bevat minimaal 8 karakters, 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 cijfer en 1 bijzonder teken.

Mocht het probleem zich blijven voordoen, dan kunt u contact opnemen met de Mijn Antonius Helpdesk via mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl of via T 088 320 81 00 (op werkdagen van 09.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00 uur).

U gaat naar ‘Inloggen Mijn Antonius’. Op de welkomstpagina klikt u op ‘Gebruikersnaam vergeten?’ of ‘Wachtwoord vergeten?’ Op deze pagina’s kunt u uw gebruikersnaam opvragen of uw wachtwoord opnieuw instellen.

U kunt ook de handleiding 'Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten' met paginavoorbeelden raadplegen.

In dit geval kunt u contact opnemen met de Mijn Antonius Helpdesk. Zij kunnen ervoor zorgen dat u weer kunt inloggen.

 Klik rechtsboven op ‘Uitloggen’ om uit te loggen uit Mijn Antonius.

Als u langer dan 20 minuten geen gebruik maakt van Mijn Antonius, dan wordt u ter beveiliging automatisch uitgelogd. Om verder te gaan is het nodig dat u opnieuw inlogt.

Mijn Antonius Helpdesk

Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:

  • Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
  • Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 -16.00 uur).
  • U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig. 

    Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de computer, tablet of telefoon? 

    De vrijwilligers van het IDO-punt in Nieuwegein helpen u graag, ook met vragen over Mijn Antonius.

    • Maandag, woensdag en vrijdag: van 09.00 tot 11.00 uur
    • Dinsdag en donderdag: van 13.00 tot 15.00 uur
    • U vindt hen achterin de wachtruimte bij de apotheek. 

Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:

  • Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
  • Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
  • Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
  • Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe. 
Terug naar boven