Bereikbaarheid ziekenhuis tijdens wegwerkzaamheden A2

Mogelijk langere reistijd naar ons ziekenhuis in Nieuwegein en Utrecht

wegwerkzaamheden

Vanaf donderdagavond  29 augustus tot maandagochtend 2 september is snelweg A2 tussen de knooppunten Oudenrijn en Everdingen afgesloten vanwege wegwerkzaamheden. Omleidingen zijn aangegeven en in Nieuwegein staan op veel punten verkeersregelaars om het verkeer in goede banen te leiden. Houd rekening met extra reistijd als u onze locaties in Nieuwegein, maar ook in Utrecht bezoekt.

Afgelopen weekeinden was hetzelfde deel van de A2 ook al afgesloten. Met name op de vrijdagen leidde dat tot verminderde bereikbaarheid van Nieuwegein en ons ziekenhuis. Rijkswaterstaat en de gemeente Nieuwegein hebben nu een uitgebreid pakket van maatregelen genomen om herhaling van die verkeerssituatie te voorkomen. Daarbij hebben wij speciale aandacht gevraagd voor patiënten, bezoekers en medewerkers die met urgentie onderweg zijn naar ons ziekenhuis. Kijk voor meer informatie op de website van de gemeente Nieuwegein of de website van Rijkswaterstaat. Of plan uw route via vanAnaarBeter.

De werkzaamheden zijn onderdeel van groot onderhoud aan de snelweg. Daardoor zijn tot oktober zowel 's nachts als overdag minder rijstroken beschikbaar en is de weg in de weekeinden in zuidelijke richting geheel afgesloten.