Nieuwsoverzicht

Patiënten met Mijn Antonius ontvangen afspraakbevestiging vanaf 6 november digitaal

Uw opname in Mijn Antonius, het patiëntenportaal

Is er een afspraak voor u ingepland bij een van onze poli’s? Dan ontvangt u nu nog een afspraakbrief per post. Dit verandert binnenkort voor patiënten die Mijn Antonius gebruiken. Vanaf 6 november ontvangen zij hun afspraak digitaal in Mijn Antonius.   

Gebruikt u Mijn Antonius en hebben we een afspraak voor u ingepland? Dan vindt u uw afspraakinformatie en afspraakbrief straks direct terug in Mijn Antonius. Zo bent u altijd op tijd de hoogte van uw afspraak en heeft u alle informatie die nodig is om u hierop voor te bereiden. Ook zijn we hiermee vriendelijk voor het milieu, omdat we veel minder papier gebruiken.

Zo werkt het

  1. Als er een afspraak voor u is gemaakt, ontvangt u een e-mail of pushbericht. Daarin leest u dat er in Mijn Antonius informatie voor u klaarstaat over uw afspraak. Om de informatie te bekijken, klikt u op de link in dit bericht en logt u in op Mijn Antonius.
  2. In uw tijdlijn staat een melding dat er een afspraak is gemaakt. Als u hierop klikt, ziet u uw afspraakbrief.
  3. Wilt u de afspraakinformatie later opnieuw nalezen, dan vindt u deze terug in het  afsprakenoverzicht. U vindt dit via Menu > Overzicht afspraken.
  4. Uw volledige afspraakbrief vindt u terug via Menu > Berichten > Afspraakberichten.

Meer informatie vindt u op onze webpagina Uw digitale afspraakbevestiging

Belangrijk om te weten

  • U ontvangt de afspraakbevestiging digitaal voor afspraken die na 6 november worden ingepland bij een van onze poliklinieken.
  • Nog niet alle poliklinieken versturen hun brieven digitaal. Deze poliklinieken versturen hun afspraakbrieven voorlopig nog per post: Dagbehandeling, Dialyse, Nucleaire Geneeskunde, Maag-Darm-Lever, Endoscopie en Longgeneeskunde.
  • Via de Mijn Antonius-app is de toegang tot uw afspraakinformatie nog eenvoudiger, omdat u ook kunt inloggen met een code of uw vingerafdruk. Download de app uit de playstore of appstore.
  • Als u de Mijn Antonius-app gebruikt, krijgt u zowel een pushbericht vanuit Mijn Antonius-app als een e-mail als er een afspraak is ingepland. Ontvangt u liever één van de twee? In Mijn Antonius kunt u bij uw berichtinstellingen zelf instellen of we u via en pushbericht of een e-mail laten weten dat er informatie over uw afspraak klaarstaat.

Gebruikt u Mijn Antonius nog niet en wilt u uw afspraakbrief ook digitaal ontvangen?

Activeer dan Mijn Antonius. Uw persoonlijke Mijn Antonius-omgeving staat al voor klaar. U hoeft alleen uw toegang te activeren. In Mijn Antonius heeft u toegang tot uw medische gegevens en kunt u eenvoudig uw eigen zorg regelen. Lees hoe u uw toegang krijgt tot Mijn Antonius.

Meer informatie of vragen

Heeft u vragen over dit bericht of over Mijn Antonius? Neem dan contact op met de Helpdesk Mijn Antonius, via mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl of T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 - 12.00 en van 13.00 - 15.30 uur). U kunt voor hulp ook terecht bij de Centrale Receptie van de locaties Nieuwegein en Utrecht.

Meer informatie over Mijn Antonius vindt u op onze webpagina Patiëntenportaal Mijn Antonius.

Terug naar boven