Nieuwsoverzicht

Hulp bij Mijn Antonius voortaan ook op locatie Nieuwegein en Utrecht beschikbaar

Mijn Antonius-app

Vanaf 1 oktober a.s. kunt u met vragen over Mijn Antonius ook terecht bij de Centrale Receptie van de locaties Utrecht en Nieuwegein. De medewerkers kunnen u helpen bij het activeren van uw Mijn Antonius-portaal en -app en helpen om het antwoord op uw vraag te vinden.

Binnen het St. Antonius Ziekenhuis werken we met het patiëntportaal Mijn Antonius. In dit portaal heeft u toegang tot uw medische gegevens, uw afspraakinformatie en kunt u veel zaken zelf regelen. Ook gebruiken wij het portaal om online veilig met u te communiceren. Mijn Antonius biedt steeds meer mogelijkheden. We vinden het belangrijk om patiënten goed te ondersteunen bij het gebruik van hun portaal. We zijn daarom blij dat we deze ondersteuning nu voortaan ook op locatie kunnen aanbieden.

Kunt u wat extra hulp gebruiken of heeft u vragen over Mijn Antonius? Vanaf 1 oktober helpen de medewerkers bij de Centrale Receptie u graag hierbij. U hoeft hiervoor geen afspraak te maken en kunt gewoon naar de balie gaan. U herkent het loket aan het bordje ‘Mijn Antonius’. De ondersteuning is beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 16.30 uur.

Helaas is de Mijn Antonius-ondersteuning op locatie nog niet beschikbaar op de locaties Woerden, Houten, Utrecht Overvecht en de bloedafname Mijdrecht.

Informatie op de website en de Mijn Antonius Helpdesk

De ondersteuning op locatie is een aanvulling op de al bestaande Mijn Antonius-ondersteuning via de website en de hulp via de Mijn Antonius Helpdesk. 

Heeft u vragen over Mijn Antonius of heeft u hulp nodig, dan vindt u: 

  • algemene informatie en de antwoorden op veelgestelde vragen op de Mijn Antonius-pagina's op onze website.
  • persoonlijke ondersteuning via telefoon of e-mail bij de Mijn Antonius Helpdesk.
  • persoonlijke ondersteuning bij de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht. 

 

Terug naar boven