Locaties & routes

Exposities in het St. Antonius Ziekenhuis

Expositieruimte Utrecht

In het St. Antonius Ziekenhuis in Utrecht en Woerden zijn regelmatig kunstexposities te zien waar bezoekers en patiënten van kunnen genieten. Deze exposities bestaan veelal uit werken van lokale kunstenaars.

Expositie Utrecht

Martha Goedings exposeert haar werken in het St. Antonius Ziekenhuis Utrecht van 17 mei tot en met 26 juli. Martha werkt met acrylverf op doek en maakt Sumi-e–inktschilderingen op dun rijstpapier. Haar schilderijen stralen een ingetogen sfeer uit, ondanks de soms levendige kleuren en patronen. Haar werk is elke keer anders, waarbij ze voldoening vindt in het experimentele proces van creëren.

Schilderij Martha Goedings

Expositie Woerden

Manola Sint Jago exposeert haar werken in het St. Antonius Ziekenhuis Woerden van 24 mei tot en met 19 juli. Via haar kleurrijke en vrolijke schilderijen, vazen en kruiken neemt ze je mee op een tropisch avontuur met een blijvende herinnering als cadeau.

Manola werkt duurzaam en circulair, ze draagt de aarde een warm hart toe. Door het verzamelen van afval en met name hout, maak ze mooie verhalen op doek, papier en hout. Hiermee vertelt ze het verhaal van waar ze vandaan komt en hoe het leven was toen ze nog op Aruba woonde.

Schilderij Manola

Exposeren in het St. Antonius Ziekenhuis

Heeft u interesse in het exposeren op een van deze twee locaties van het St. Antonius Ziekenhuis? Stuurt u dan een e-mail naar m.blonk@antoniusziekenhuis.nl.