Agenda-overzicht

Webinar over baarmoederhalskanker

Voor patiënten en hun naasten

Voeg toe aan agenda

Op 17 september 2024 is er een webinar voor patiënten en hun naasten over baarmoederhalskanker. De webinar is van 19.00 tot 20.00 uur.

Het doel van de webinar is om een overzicht te geven van de huidige behandelingsmogelijkheden en nieuwe ontwikkelingen op dit gebied.

Het definitieve programma volgt spoedig.

Oncomid

De webinar wordt georganiseerd door het Expertteam Baarmoeder, Baarmoederhals, Eierstok en Vulva van Oncomid.

Oncomid is een samenwerkingsverband op het gebied van oncologische zorg tussen het St. Antonius Ziekenhuis, het Diakonessenhuis, Ziekenhuis Gelderse Vallei, Meander Medisch Centrum, Rivas Ziekenhuis Rivierenland, Tergooi en UMC Utrecht. Ook wordt samengewerkt met Rivas Beatrixziekenhuis.

Dankzij de nauwe samenwerking van de deelnemende ziekenhuizen zorgt Oncomid voor kwalitatief hoogwaardige en veilige zorg op de juiste plaats voor patiënten in Midden Nederland. Dit zorgt er onder meer voor dat kennis en kunde niet beperkt blijft tot een ziekenhuis, maar binnen het gehele netwerk wordt gedeeld. Zo profiteren patiënten altijd van de nieuwste inzichten en technieken en de regio van meer doelmatigheid en kostenefficiency.

Meer over Expertteam Baarmoeder | Baarmoederhals | Eierstok | Vulva