Overige vragen
Ik ben iets verloren in het ziekenhuis. Wat moet ik nu doen?
Wij registreren een deel van de gevonden voorwerpen op de landelijke site van iLost. Hier kunt u zien of wij uw veloren bezit gevonden hebben. Staat uw voorwerp niet op iLost? Bel dan naar de Beveiliging.
- Beveiliging locatie Nieuwegein, T 088 320 97 50
- Beveiliging locatie Utrecht, T 088 320 90 01
>> Naar iLost
Wij wijzen u er op dat iLost geen site van het St. Antonius Ziekenhuis zelf is, maar een landelijke site voor gevonden voorwerpen. Het invullen van uw gegevens op iLost.co en de verdere opvolging daarvan valt dan ook buiten de verantwoordelijkheid van het St. Antonius Ziekenhuis.
Ik wil post sturen naar het St. Antonius. Welk adres moet ik gebruiken?
Op deze pagina leest u meer over onze postadressen.
Ik wil bloemen meenemen of sturen naar iemand die in het ziekenhuis ligt. Mag dat?
Op sommige afdelingen in het ziekenhuis is het om medische en/of hygiënische redenen niet toegestaan om bloemen of planten op de patiëntkamer te hebben. Informeer daarom altijd eerst even bij de betreffende afdeling of het mag.
Gelden er op feestdagen aangepaste openingstijden?
Ja. Op feestdagen gelden er gewijzigde openingstijden in ons ziekenhuis en zijn poliklinieken gesloten. In 2022 geldt dit voor de volgende data.
Ik heb een vraag over patiëntenportaal Mijn Antonius. Waar kan ik terecht?
Ga voor meer informatie over Mijn Antonius en hoe u ons patIëntenportaal gebruikt naar onze pagina over Mijn Antonius of neem contact op met de Helpdesk Mijn Antonius, via mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl of bel 088 320 81 00 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 - 12.00 en van 13.00 - 15.30 uur).
Staat uw vraag er niet bij?
Neem dan contact met ons op via telefoon of e-mail.
Telefoon
T 088 320 30 00
Dit is het algemene e-mailadres van ons ziekenhuis. Wij verzoeken u geen medische vragen naar dit e-mailadres te sturen voor uw privacy. E-mail is namelijk onvoldoende beveiligd om medische vragen te sturen. Heeft een u medische vraag? Neemt u dan telefonisch contact op met de polikliniek waar u onder behandeling bent. U kunt ook online een medische vraag stellen via uw beveiligde patiëntportaal Mijn Antonius.