Agenda-overzicht

World Restart a Heart Day

Iedereen op de wereld kan een leven redden, kom leren reanimeren

Voeg toe aan agenda

De Reanimatiecommissie van het St. Antonius Ziekenhuis organiseert op 16 oktober de World Restart a Heart Day om mensen bewust te maken van het belang van reanimeren.

Op deze dag worden er gratis workshops gegeven. Deelnemers krijgen tijdens de workshops informatie over reanimeren en er een demonstratie in samenwerking met de collega’s van de RAVU (ambulancedienst). Na de demonstratie kunnen de deelnemers zelf aan de slag met oefenen. Er is zeker ook ruimte om vragen te stellen over reanimeren, de burgerhulpverlening of AED’s.

De World Restart a Heart Day is bedoeld voor inwoners uit Nieuwegein en omstreken én voor medewerkers in het ziekenhuis die een niet-patiëntgebonden functie hebben.

Aanmelding

• Er worden gedurende de dag zes dezelfde workshops van ieder 45 minuten gegeven. U schrijft zich in voor één workshop, op het tijdstip dat u het beste past.
  • Kies hieronder het tijdstip dat u wilt komen en vul per persoon het bijbehorende aanmeldformulier in (twee personen vullen dus twee formulieren in).
  • Er is plaats voor maximaal 20 personen per workshop.
  • Bent u na aanmelding verhinderd om te komen? Geef dit dan door via world-restart-a-heart-day@antoniusziekenhuis.nl