Agenda-overzicht

Symposium 'Continu verbeteren COPD-zorg in het St. Antonius Ziekenhuis'

Voeg toe aan agenda

Uw ziekte COPD heeft waarschijnlijk een behoorlijke impact op uw dagelijkse leven. De zorgverleners van het Longcentrum willen u hierbij zo goed mogelijk behandelen en begeleiden. Daarom organiseren we het symposium 'Continu verbeteren van COPD-zorg in het St. Antonius Ziekenhuis'.

Programma

Tijdens dit symposium vertellen artsen, verpleegkundigen en andere zorgverleners u meer over onder andere de (landelijke) ontwikkelingen op het gebied van de COPD-zorg. Daarnaast willen we door middel van dit symposium onze COPD-zorg nog verder verbeteren: na een algemeen deel gaan zorgverleners, patiënten en naasten met elkaar in gesprek over wensen en ervaringen ten aanzien van diverse thema's (tafelgesprekken, zie hieronder). Na afloop is er van 16.00 tot 16.30 uur gelegenheid om met elkaar na te praten. Hierbij is ook het Longfonds aanwezig. Er is een korte pauze in het programma.

Tafelgesprekken

Graag gaan we tijdens dit symposium met u in gesprek, zodat wij onze zorg nog verder kunnen verbeteren. Geef bij inschrijving aan over welk onderwerp u mee wilt praten.

1. Thuismonitoring met een app
  2. Fysio/longrevalidatie
  3. Verpleegkundige begeleiding
  4. Zorg tijdens een ziekenhuisopname
  5. Samenwerking tussen betrokken zorgverleners
  6. Omgaan met de impact van gezondheidsverlies

Aanmelding

• U kunt zich inschrijven via de link bovenaan deze pagina.
  • U kunt maximaal één naaste als introducée meenemen.
  • Er is plaats voor maximaal 80 personen, inschrijving gebeurt op volgorde van aanmelding.
  • U ontvangt na definitieve registratie een mail met een bevestiging.
  • U geeft bij aanmelding een eerste en tweede voorkeur op voor het tafelgesprek. U kunt aan één tafelgesprek meedoen.

Verhinderd? Laat het ons weten

Bent u verhinderd om te komen? Stuur dan s.v.p. een mail naar longziekten-secretariaat@antoniusziekenhuis.nl. Dan maken wij graag iemand anders blij met uw plek(ken).  Hartelijk dank!