Agenda-overzicht

Rond-de-tafel gesprekken Kanker en Werk

Wat werkt wel en wat niet?

Voeg toe aan agenda

Tijdens deze laagdrempelige rond-de-tafel gesprekken wisselen deelnemers openhartig met elkaar ervaringen uit over ‘hoe doe je dat, weer terug naar werk gaan?’ Aan de hand van diverse coachingsopdrachten worden inzichten en praktische handvatten opgedaan.

Uit onderzoek door diverse officiële kankerinstellingen in Nederland blijkt dat (deels) aan het werk blijven tijdens of na behandeling positief bijdraagt aan herstel. Stichting Buddyhuis en Alette Ahsmann Coaching – zelf ook ervaringsdeskundige – organiseren samen de rond-de-tafel gesprekken 'Kanker en werk: wat werkt wel en wat niet?’

Tijdens laagdrempelige gesprekken wisselen deelnemers openhartig ervaringen met elkaar uit over ‘hoe doe je dat, weer terug naar werk gaan?’ Aan de hand van diverse coachingsopdrachten worden inzichten en praktische handvatten opgedaan. Dit vindt plaats in een veilige omgeving onder professionele begeleiding en coaching.

Deelnemen

Dit programma bestaat uit vier bijeenkomsten verspreid over een periode van vier maanden. Met uw groep, van minimaal vier en maximaal acht lotgenoten, volgt u gezamenlijk dit traject. Tussentijds instromen is niet mogelijk vanwege de groepsdynamiek. Stichting Buddyhuis wil alle activiteiten voor (ex)patiënten kosteloos kunnen aanbieden. Dat geldt ook voor deelname aan dit programma.

Data

De bijeenkomsten zijn op vrijdagmiddag in het ziekenhuis in Utrecht in de Antonius Lounge van 13.30 tot 15.30 uur, met een tussentijdse pauze.

In november starten we met groep 6. De bijeenkomsten van deze groep vinden plaats op:

• 29 augustus 2025
  • 26 september 2025
  • 31 oktober 2025
  • 28 november 2025

Als er extra groepen beschikbaar komen, dan worden deze bekendgemaakt via de agenda van Stichting Buddyhuis en op de website van het St. Antonius Ziekenhuis.

Aanmelden

U kunt zich aanmelden via buddyhuis@antoniusziekenhuis.nl onder vermelding van uw naam. Plaatsing is op volgorde van binnenkomst. Mocht een groep vol zijn, dan kunt u eventueel deelnemen aan een andere groep of u kunt op een wachtlijst worden geplaatst.

Meer informatie

Heeft u een specifieke vraag of wilt u iets meer weten? Neem dan gerust contact op met Alette Ahsmann via info@aletteahsmanncoaching.nl.

Het rond-de-tafel programma 'Kanker en werk: wat werkt en wat niet?' wordt ondersteund en gefaciliteerd door Stichting Buddyhuis en het St. Antonius Ziekenhuis.