Agenda-overzicht

In het kader van Wereldkankerdag

Voeg toe aan agenda
Kiezen en delen

4 februari is het Wereldkankerdag. In samenwerking met het Buddyhuis besteedt het Kankercentrum van het St. Antonius Ziekenhuis met diverse activiteiten aandacht hieraan. Zo vindt op vrijdag 9 februari de bijeenkomst ‘Kiezen & Delen' plaats over palliatieve zorg.

Kiezen & Delen is een kaartspel over het leven, ziek zijn en de dood en de dilemma’s, stellingen en vragen die daarbij spelen. Het helpt om over keuzes na te denken en uw wensen en behoeften met anderen te delen. Het kan door iedereen gespeeld worden. Of u nu jong of oud bent, gezond of (ongeneeslijk) ziek. Want praten over het leven en de dood is voor iedereen zinvol. Het kaartspel is een initiatief van het Nationaal Programma Palliatieve Zorg II in samenwerking met KWF.

De bijeenkomst wordt begeleid door Renée Dubois, verhalenverteller over zorg en zaken. Zij leeft sinds 2018 met de diagnose ALK+ longkanker stadium IV en is lid van de projectgroep Advance Care Planning in het St. Antonius Ziekenhuis.

Praktische informatie en aanmelden

• Wat: Kiezen & Delen, een waardevol gesprek over palliatieve zorg
  • Wanneer: vrijdag 9 februari van 12.30 tot 14.30 uur
  • Waar: St. Antonius Ziekenhuis Utrecht. De bijeenkomst start in de Antonius Lounge (op de 1e verdieping, naast de winkel van Vermaat. Na afloop is hier ook gelegenheid om met elkaar na te praten.)
  • Aanmelden: u kunt zich aanmelden door dit formulier in te vullen. Het maximum aantal deelnemers is 25 personen. Meld u dus snel aan.

We zien u graag op 9 februari.