Agenda-overzicht

Informatiemiddag over palliatieve zorg

Leven tot het einde - Hoe geef ik aan wat ik belangrijk vindt en bij wie?

Voeg toe aan agenda
Gesprek aan tafel

Op maandag 28 oktober vindt de informatiemiddag ‘Leven tot het einde - Hoe geef ik aan wat ik belangrijk vindt en bij wie?’ plaats. De bijeenkomst gaat over palliatieve zorg.

Via de media krijgen we steeds meer informatie over de zorg in de laatste levensfase en welke keuzes mensen kunnen maken. Er lijkt meer behoefte om hierover met elkaar in gesprek te gaan. Tijdig nadenken en spreken over het onderwerp is ook zinvol als u nog niet ziek of kwetsbaar bent. Ook in het St. Antonius Ziekenhuis gaan we hierover graag met u in gesprek.

Er komt een moment dat beter worden niet meer mogelijk is. In deze fase zien we lichamelijke krachten afnemen. Pijn, andere ongemakken en afhankelijkheid nemen toe. Wat is in die fase voor u belangrijk? Zijn uw naasten daarvan op de hoogte? Huisarts Marieke Ausems, lid van het Palliatief Advies Team van het St. Antonius Ziekenhuis, en geestelijk verzorger Nienke Overvliet vertellen tijdens de bijeenkomst hierover.  Er is ook gelegenheid om samen in gesprek te gaan.

Locatie en tijd

We nodigen u graag uit voor deze informatiemiddag op maandag 28 oktober van 16.00 tot 17.30 uur (inloop vanaf 15.30 uur). De bijeenkomst vindt plaats in collegezaal 1 op de 2e verdieping van het St. Antonius Ziekenhuis Utrecht

Aanmelden

U kunt zich voor de bijeenkomst aanmelden bij Nienke Overvliet, bij voorkeur via de mail of anders via de telefoon: n.overvliet@antoniusziekenhuis.nl of T 088 320 70 11.

De bijeenkomst wordt georganiseerd door het St. Antonius Ziekenhuis in samenwerking met de Netwerken Palliatieve Zorg Noordwest Utrecht & Utrecht Zuid en Utrecht Stad & Zuidoost-Utrecht.

Bekijk ook de flyer over deze informatiemiddag